Régi-új Bonnie CD megjelenések




2010 február közepén kerül újra kiadásra a Diamond Cut és a Goodbye to the Island című digitálisan felújított albuma 3+ 2 bónusz dallal, az eredeti LP borítójával, képekkel illusztált szövegkönyvvel, jegyzetekkel. Az ára: 2400 HUF

Tracklist:
Diamond Cut CD 2010

1. If You Ever Need Me Again
2. Too Good To Last
3. What A Way To Treat My Heart
4. The Eyes Of A Fool
5. Bye Bye Now My Sweet Love
6. Louisiana Rain
7. Baby I Just Love You
8. Words Can Change Your Life
9. My Guns Are Loaded
10. I'm A Fool

Bonus Recordings:
11. (The World Is Full Of) Married Men
12. My Guns Are Loaded - European Single Version


Goodbye to the Island CD 2010

1. I'm Just A Woman
2. We Danced On The Ceiling
3. Wild Love
4. The Closer You Get
5. Sometimes When We Touch
6. Goodbye To The Island
7. Wild Side Of Life
8. A Whiter Shade Of Pale
9. Sitting On The Edge Of The Ocean
10. I Believe In Your Sweet Love

Bonus Recordings:
11. Come On, Give Me Loving
12. Get Out Of My Head
13. I Believe In Your Sweet Love - Single Version


Továbbá eBay-n volt vásárolható, egy Bonnie Tyler - The Voice címre keresztelt 9 dalos válogatásalbum is. A kiadó egyenlőre ismeretlen.

Megjegyzések