Interjú Bonnie Tylerrel - "63 éves vagyok, de 40-nek érzem magam"

Bonnie Tyler most hétvégén is, ahogy az előző hetekben is, koncerted ad. Most éppen Írországban egy fesztiválon. De járt már idén nyáron Magyarországon, Ausztriában, Romániában, Egyesült-Királyságban, Németországban, Észtországban, Dániában. Az énekesnő megállíthatatlan, rengeteg fellépése volt idén és lesz is még. Az ír Independentnek adott interjút a minap, amelyben mesél egy kicsit karrierről, családról, tervekről.






Hol lesz koncerted most hétvégén?
Fellépek az együttesemmel az Electric Picnic-en, amit már alig várok. Körülbelül egy órát énekelek majd. Hallottam már erről a fesztiválról és nagyon örülök, hogy visszatérhetek Írországba újra. Büszke vagyok erre és van jó pár nagy név a fellépők között. 

Mi a legkifizetődőbb dolog az életedben?
A családom. És hogy még mindig énekelek és meg tudok élni belőle.

A megélhetésért csinálod mindezt?
Már 16 éves koromban dolgoztam egy boltban, majd az iskola befejezése után is, de már akkor is énekesnő szeretem volna lenni. 17 évesen saját zenekart alapítottam. Hihetetlen volt az idáig vezető út. Én hamarosan Oroszországba és Argentínában is fellépek. A férjem a karrierem első 10 évében nem jött velem a turnékra, mert  azt gondolta, szalmaláng életű lesz. De egyre nagyobb sikerem lett. Nagyon boldog vagyok, hogy ilyen csodálatos karrierem van. 

Ha tudnál változtatni valamin az életedben, mi lenne az?
Nagyon elégedett vagyok az életemmel. Megosztom az időmet a walesi otthonom és a portugáliai házam között ami egy órára van Faro repterétől. Viszont úgy érzem, túl későre hagytam a gyermekáldást. Én imádom a gyerekeket. 40 éves koromban elvetéltem és már nem próbálkoztunk többet. 

Milyen rólad szóló pletyka zavart eddig téged a legjobban
Nagyon szerencsés vagyok e tekintetben. Nem hallottam még, hogy pletykáltak volna rólam. Lehet, hogy ez unalmas, de így van. 

Van olyan albumod otthon, amit a legkevésbé szeretsz?
Ó Istenem, rengeteg ilyen van.  Azt hiszem a karácsonyi albumokat kedvelem a legkevésbé, de karácsony reggel egyszerűen elkerülhetetlen, hogy ne hallgassam. 

Szereted, hogy közismert vagy?
Igen, és nagyon hálás is vagyok ezért. Sikeres vagyok és még nem volt semmilyen kellemetlen szituációm. Soha nem hívtam fel magamra a figyelmet. Normálisan viselkedek és ezért az emberek hozzám is normálisan viszonyulnak. Anyám megtanított minket hinni saját magunkban és hogy mindig legyünk tisztelettel a másik iránt. Én nem vagyok más a nap végén, mint az együttesemnek egy tagja. Tudom, hogy én vagyok Bonnie Tyler, én állok a színpadon és énekelek, én döntöttem eladási rekordokat, de én akkor is csak egy énekes vagyok. 

Mi hajt előre téged nap mint nap?
Nagyon szerencsés vagyok, hogy mindig tudok csinálni valamit és ezt szeretem és ez motivál. Amikor az emberek velem énekelnek és felteszik a kezüket a magasba ez nagyon sok erőt ad nekem. 63 éves vagyok, de 40-nek érzem magam. Élvezem az életet. Szeretek Algarve-ba menni, kimenni a barátainkkal hajókázni. Legutóbb Cliff Richarddal vacsoráztam ott. 

Ki a hősöd?
A férjem. 41 éve vagyok a felesége. Mindenhová elkísér, nélküle nem utazom el sehová. Mindig ott van mellettem a színpadon és minden alkalommal bemutatom őt a közönségnek. Első alkalommal nagyon meglepődött, de azt hiszem mára már megszokta… remélem.  Ami a zenét illeti, abban Tina Turner a hősöm. Ő nagy hatással volt rám, Ő inspirált. 

Mitől érzékenyülsz el?
A családtól. De vannak dalaim is. Nemrég Észtországban énekeltem az „All I Ever Wanted” című dalt az új lemezemről és a dal elején elkezdtem sírni, annyira átéreztem a dalt, annyira meghatott. Az Electric Picniken is eléneklem majd, de megpróbálok nem sírni közbe. 

Hol látod magad 5 év múlva?
Remélhetőleg az új házamban Portugáliában, ami már majdnem kész van. Remélem innen tudok majd menni a fellépésekre, ez lesz a bázisom.

 Bonnie Tyler Alsóörsön is elénekelte az 'All I Ever Wanted'-et

Megjegyzések